علی دایی:آمادگی داریم؛می توانیم استقلال را شکست دهیم
خبرنگار فراری

علی دایی در پاسخ به این سوال که آیا پذیرفتن هدایت تیم راه‌آهن ریسک خطرناکی نبود؟ گفت:« من به کار خودم ایمان دارم و به کسانی که با آنها کار می‌کنم اعتقاد دارم و مطمئن هستم که نتیجه خوبی خواهیم گرفت و نباید به نتیجه‌های گذشته کار داشته باشیم. اگر کمی خوش‌شانس بودیم شرایط بهتری داشتیم. سعی می‌کنیم که در بازی‌های بعدی نقطه‌های قوت‌مان را تقویت و نقاط ضعف را پوشش بدهیم تا بتوانیم در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم. در این مدت تمرین‌های خوبی داشتیم و خود را برای این بازی آماده کردیم تا سربلند از زمین بیرون بیاییم.»

دایی درباره حضور دوباره در ورزشگاه آزادی و احتمال حمایت هواداران پرسپولیس از او در این بازی گفت:« همیشه گفته‌ام که مدیون این حمایت هستم که مرا تنها نگذاشته‌اند. بازی در آزادی حال و هوای دیگری دارد. یکسال و نیم در این ورزشگاه بازی کرده بودیم و به آن عادت داشتم فضایی که در آزادی وجود دارد در هیچ جای ایران نیست. این بازگشت با بازی و نتیجه خوب می‌تواند ما را خوشحال کند.»

سرمربی راه‌آهن درباره کسب هشت امتیاز از نه بازی و اینکه آیا احتمال دارد شرایط این تیم بحرانی شود؟ گفت:« به این مسایل فکر نمی‌کنم. شرایط راه‌آهن بحرانی نمی‌شود چون به کارمان اعتقاد داریم و شاید اگر پنج باخت دیگر هم بیاوریم شرایطمان بحرانی نشود، چون خوب کار می‌کنیم و موقعی که خوب کار کنید خدا پاداشش را نیز می‌دهد. بنابراین مطمئن هستم که هیچ‌موقع راه‌آهن در شرایط بحرانی قرار نمی‌گیرد.»

وی در ادامه نشست با بیان اینکه فراموش کرد فوت مادر دادگان را تسلیت بگوید، گفت:« به خانواده دادگان تسلیت می‌گویم و امیدوار هستم که ما را نیز در غم خودشان شریک بدانند.»
خبرنگاری به حمایت نشدن از نسل فوتبال ایران در زمان علی دایی اشاره کرد و علی دایی در پاسخ گفت:« به نظر من خیلی چیزها در فوتبال ما در جایگاه خودش نیست. فقط این مساله نیست. مشکلات دیگری هم داریم و یکی از آنها همین مساله است، فدراسیون کم‌کاری کرده است و به این بازیکنان بها نداده است اما خودمان نیز در زندگی کارهایی می‌کنیم که باعث می‌شود از فوتبال دور شویم. قبول دارم که حمایت لازم انجام نشده است، اما خودمان نیز باید دنبال کلاسهای مربی‌گری برویم و نمی‌توانیم تقصیر را فقط به گردن فدراسیون بیندازیم. فوتبال ما مشکلات ساختاری زیادی دارد که چنین مسایلی در آن گم شده است. فکر می‌کنم که در این مورد 50 درصد خودمان و 50 درصد فدراسیون مقصر هستیم.»

علی دایی درباره جذب مهدی کیانی که از تراکتورسازی اخراج شده است، گفت:« صحبت‌هایمان را با قلعه‌نویی و سردار جعفری انجام داده‌ایم و دوست داریم کیانی را از این پس در اختیار بگیریم. او می‌تواند به ما کمک کند و نقطه ضعف‌های ما را پوشش دهد. علاوه بر آن دنبال دو بازیکن خارجی خوب دیگر هستیم که بتواند تیم ما را قوی کند.»

وی درمورد اینکه پرسپولیس نیز خواهان جذب کیانی است گفت:« اینجا رقابت است و هر کس که بتواند باید کیانی را جذب کند. ما رقابت درستی انجام دادیم و به باشگاه تراکتورسازی نامه زدیم با سردار جعفری و قلعه‌نویی نیز صحبت کردیم. در نهایت این بازیکن است که تصمیم می‌گیرد به چه تیمی برود. ما قبل از پرسپولیس مذاکراتمان را شروع کردیم و از زمانی که کیانی با تراکتورسازی مشکل پیدا کرد مذاکرات را آغاز کردیم. اگر او به تیم ما بیاید می‌تواند به ما کمک کند و اگر نیامد برای او آرزوی موفقیت در هر تیمی که بخواهد بازی کند را دارم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دل نوشته: با سلام من یه خبر نگار فراری هستم در این وبلاگ خبر ها جدید را ببینید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرنگاز فراری و آدرس kazem64.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.